۵- نکاتی در مورد دسترسی موثر به آنفلوانزا

دسترسی به Influencer یک جایگزین قدرتمند برای تبلیغات سنتی و یک استراتژی بسیار مؤثر برای توسعه اعتبار و ارتقاء آگاهی از برند شما است. تأثیرگذار کسی است که توانایی ارسال پیام شما و تبلیغ برند شما به تعداد زیادی از افراد را دارد. از آنجایی که مخاطب از قبل به نظرات تأثیرگذار اعتماد دارد ، ممکن است تحت تأثیر قرار دادن مشاغل با شما باشد.

هدف استفاده از استراتژی دسترسی به تأثیرگذار ارتباط با فردی است که قدرت نفوذ در اعضای مخاطب هدف شما را دارد. این نوع فرد توانایی متقاعد کردن افراد دیگر برای گوش دادن و احترام به دیدگاه آنها را دارد. با مراجعه به این افراد ، ممکن است نام تجاری شما توسط کسی که قبلاً مورد احترام و اعتماد افرادی است که شما هدفشان قرار دارد ، حمایت کند.

چگونه بازاریابی آنفلوآنزا کار می کند؟

چه چیزی برای کار در بازاریابی تأثیرگذار لازم است؟ در حالی که ساده ترین راه برای به دست آوردن یک تأثیرگذار برای تبلیغ برند شما ، ارائه غرامت مالی به وی است ، لزوما موثرترین استراتژی نیست.

بعضی اوقات برای تبلیغ یک برند به افراد مشهور پرداخت می شود ، اما معمولاً عموم مردم آگاه هستند که لزوماً در تایید هایشان صمیمانه نیستند. برچسب قیمت برای تأیید مشهور معمولاً بسیار بالا است و نتیجه آن برای تاییدیه های پرداخت شده ممکن نیست به همان اندازه که امیدوار هستید باشد.

قیمت

یک رویکرد مؤثرتر در زمینه بازاریابی تأثیرگذار شامل ایجاد یک رابطه حرفه ای معتبر با شخصی است که اهداف تجاری مشابه خود را با نام تجاری شما به اشتراک می گذارد اما در حال حاضر مخاطبی وفادار ایجاد کرده است که به دانش و دیدگاه آنها اعتماد کند.

دستیابی به مؤثرین و جلب رضایت آنها از طرفداران روندی سریع نیست. هنگامی که این کار به درستی انجام شده است ، در نهایت می تواند به مارک شما دسترسی به تعداد زیادی از افراد علاقمند به گوش دادن به صدایی که به آنها اعتماد دارند ، دسترسی دهد. با شنیدن پیام شما از این تأثیرگذار ، آنها ممکن است ترغیب شوند که به پیام شما و نام تجاری شما نیز اعتماد کنند.

دسترسی به آنفلوآنزا باید از انتخاب افراد مناسب برای نزدیک شدن به آنها به روش صحیح و دقیق استفاده شود. در اینجا پنج نکته برای تهیه استراتژی مؤثر ارائه شده است.

۱ – بدانید اهداف شما چیست؟

برای ایجاد یک استراتژی موثر برای بازاریابی تأثیرگذار ، شما باید درک خوبی از مخاطبان هدف خود و آنچه مارک شما در پی آن است ، داشته باشید. برای چه کسی تلاش می کنید تا شناخته شوید و بهترین کسی که به شما در ارسال پیام کمک می کند چه کسی است؟ تأثیرگذار و مخاطب اشتباه به شما آسیب بیشتری می رساند تا خوب.

وقت بگذارید تا مخاطبان مورد نظر خود را به طور کامل بشناسید. شخصیتی را ایجاد کنید که می خواهید خدمت کنید. این به شما کمک می کند تا بدانید چه کسی در حال حاضر با موفقیت بازاریابی کرده و این گروه از مردم را ترغیب می کند که به آنها توجه کنند.

اهداف واقعی کوتاه مدت و بلند مدت شما چیست؟ آیا می خواهید یک لیست ایمیل ، یک دنباله بزرگ اجتماعی یا یک نام تجاری بسازید؟ چگونه یک شخص شناخته شده در طاقچه شما می تواند در ایجاد کاری که می خواهید به انجام برسید کمک کند؟

یک هدف با وضوح مشخص باعث می شود که دانستن اینکه تأثیرگذار بهترین انتخاب برای مشارکت در استراتژی شما کدام یک از بهترین انتخاب هاست و به احتمال زیاد در صورت موافقت با تبلیغ برند شما به شما کمک می کند ، آسان تر می شوید.

۲ – شناسه های مناسب را شناسایی کنید

یافتن تأثیرگذار مناسب بلافاصله اتفاق نخواهد افتاد. برای مطالعه بازار باید وقت بگذارید و خود را در جایگاه مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید. چه کسی چشم انداز شما را دنبال می کند و در رسانه های اجتماعی با آنها تعامل دارید؟ آنها به چه پادکست گوش می دهند؟ کدام وبلاگهای شما در طاقچه شما رتبه کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما دارند؟

تأثیرگذارانی که به دنبال آنها هستید ، افرادی هستند که اشتیاق مشترکی برای طاقچه و پیام شما دارند. شما همچنین به دنبال افرادی هستید که اقتدار خود را در مورد موضوعی مشخص برقرار کرده اند. اینها افرادی هستند که محتوای تأثیرگذاری را ایجاد می کنند که اغلب به اشتراک گذاشته می شود و تعداد زیادی از دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و مشارکت زیادی در وبلاگ خود دارند. چگونه مارک شما می تواند به تأثیرگذار کمک کند تا به تبلیغ پیام خود و ایجاد اقتدار ادامه دهد؟

در نظر داشته باشید که به طور مداوم توسط بسیاری از بازاریابان مختلف به مؤسسین تجاری نزدیک می شود. سعی نکنید تا بدانید که پیام شما دقیقاً چیست ، چه چیزی را می خواهید به انجام برسانید و چه چیزی را باید در ازای ارائه دهنده تأثیرگذار ارائه دهید. اگر موافقت کنند از شما برای مخاطبان خود حمایت کنند ، تأثیرگذار انتظار خواهد داشت که در این زمینه چیزی برای آنها ایجاد کند.

فقط به تأثیرگذارانی که مربوط به برند شما هستند دسترسی پیدا کنید. اگر برای شناسایی یک تأثیرگذار در طاقچه خود مشکل دارید ، از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای جستجوی تأثیرگذار اصلی برای هر موضوع یا منطقه استفاده کنید.