۵ نکته برای تبلیغ محتوای شما در Pinterest

Pinterest یک پلت فرم رسانه بصری محور است که در چند سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب می شود. اگرچه این پلتفرم در ابتدا مانند بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی بدون تبلیغات بود ، اما اخیراً از آن درآمدزا شد. با وجود ۱۱۰ میلیون کاربر در حال حاضر ، هیچ وقت بهتری برای یادگیری چگونگی دستیابی به مشتریان خود با پستهای ارگانیکی یا پرداخت شده Pinterest وجود ندارد. در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

مرحله شماره ۱: محتوای جالب و با کیفیت بالا را در سایت خود منتشر کنید

اولین قدم برای موفقیت پینترست ، انتشار تصاویری است که افراد می خواهند ببینند و محتوایی را که می خواهند بخوانند. کمبود محتوا به صورت آنلاین وجود ندارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که در وب سایت خود منتشر می کنید ارزش واقعی را برای کاربران فراهم می کند و در هیچ جای دیگر در دسترس نیست. به پیروان شما فکر کنید (طبق آمار جمعیتی Pinterest ، آنها به احتمال زیاد زنان هستند). طاقچه ای را ایجاد کنید که برای نام تجاری شما کار کند و در آن موضوع محتوا منتشر کنید.

شما همیشه باید از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید که مطابق با محتوای مرتبط شما باشد. ارتباط باعث ایجاد اعتماد به نفس در مخاطبان شما خواهد شد و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می دارد.
اعتماد به نفس

موارد مهم برای گنجاندن مطالب مورد نظر برای پین کردن :

     

  • عنوان / عنوان جالب و جستجوگر
  •  

  • تصویری با کیفیت با وضوح بالا
  •  

  • کپی نامزدی

هنگامی که مطالب خود را با حداقل یک تصویر با کیفیت بالا نوشتید ، طراحی و منتشر کردید ، آماده است آن را با مخاطبان Pinterest خود به اشتراک بگذارید.

اگر یک افزونه Pinterest در سایت خود دارید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر افزونه ندارید ، می توانید با حرکت به حساب خود و ایجاد یا انتخاب یک صفحه با موضوع که منطقی است ، آن را به صورت دستی ارسال کنید. همچنین می توانید از ویژگی “Pin-It” در مرورگر خود استفاده کنید.

چیزهایی که باید هنگام انتشار در Pinterest به خاطر بسپارید:

     

  1. اطمینان حاصل کنید که اندازه شما به اندازه کافی ، وضوح بالا و جذاب باشد. اطمینان حاصل کنید که همگام سازی صحیحی با تصویر موجود در سایت شما داشته باشد ، یا تصویری جدید را انتخاب کنید که مناسب تر برای سکوی Pinterest باشد. تصویری را می خواهید که باعث شود کاربران متوقف شده و نگاه دقیق تری داشته باشند.
  2.  

  3. عنوان جالب و قابل جستجو را که قبلاً از آن استفاده کرده اید گنجانید ، یا عنوان جدیدی را تهیه کنید که مختص مخاطبان Pinterest شما باشد.
  4.  

  5. پیوندی به محتوای مارک دار خود وارد کنید – نه فقط خود تصویر.

همیشه اطمینان حاصل کنید که تمام زمینه های لازم را تکمیل کرده اید و اهمیت آن را با موضوع طاقچه خود بررسی می کنید.

نکته شماره ۲: بهینه سازی کلمات کلیدی و مباحث

مرحله دوم اطمینان از بهینه سازی کلمات کلیدی و انتخاب موضوع (ها) هنگام انتشار است. Pinterest با جستجوی فیس بوک و Google یکپارچه شده است و فرصتی برای دستیابی به مخاطبان گسترده را فراهم می آورد. از آنجا که کاربران Pinterest برای حرکت به ترتیب بر اساس تابع “جستجو” متکی هستند ، باید اطمینان حاصل کنید که مربوط به شماست. در حال حاضر کلمات کلیدی مربوطه را وارد کنید. برچسب زدن مناسب شانس یافتن در جستجو را افزایش می دهد. متوسط ​​کاربر در هر بازدید ۱۵٫۸ دقیقه در سایت می گذارد ، بنابراین شما باید مدتی توجه خود را جلب کنید. به دنبال موضوعاتی باشید که قبلاً به شدت مورد کاوش قرار نگرفته اند تا بیشترین میزان مواجهه را بدست آورید. با توجه به ابزار کلید واژه Ad Words ، کاربران در ایالات متحده هر ماه کلمه “Pinterest” را در جستجوهای گوگل شامل ۳،۳۵۰،۰۰۰ جستجو می کنند.

نکته شماره ۳: از تبلیغات Pinterest برای تبلیغ پین های خود با تبلیغات پرداخت شده استفاده کنید

تبلیغات Pinterest به شما فرصتی می دهد که برای تبلیغ پین های عمومی خود بپردازید. هربار که می بینید “توسط” روی یک پین تبلیغ می شود ، این بدان معناست که یک برند برای تبلیغ آن هزینه می کند.

Pinterest به مارک ها اجازه می دهد تا بر اساس سه هدف اصلی تبلیغات آگهی ، تعامل و ترافیک ، تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنند. آگاهی از برند بر اساس هزار برداشت انجام می شود ، در حالی که هر بار که کاربر ضربه می زند و بزرگ می شود ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، پین را ذخیره می کند یا روی پین شما کلیک می کند. با کمپین های راهنمایی و رانندگی ، هر کلیک را روی پین خود می پردازید.

با پین های تبلیغاتی فقط هزینه تبلیغ مستقیم را پرداخت می کنید. این بدان معناست که اگر شخصی پین تبلیغاتی شما را به اشتراک بگذارد و کاربر دیگری روی آن کلیک کند ، آن کلیک برای شما رایگان است. پینترست می گوید هنگامی که کمپین های تبلیغاتی تبلیغاتی را انجام می دهند ، مارک ها به طور متوسط ​​۳۰٪ مشارکت رایگان کسب می کنند.

مقرون به صرفه ترین نوع پست های تبلیغی ، مبارزات مربوط به هزینه برای هر کلیک است زیرا ۸۰٪ از کاربران Pinterest از طریق تلفن همراه به این برنامه دسترسی دارند. این کاربران معمولاً پین ها را قبل از کلیک بر روی آنها بزرگ می کنند تا ظاهر بهتری داشته باشند. برای تعیین اینکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترین است ، آزمایش های تقسیم را با پین های تبلیغاتی خود اجرا کنید. هر نوعاز مبارزات انتخاباتی انواع متریک را ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید بهترین وضعیت مالی را تعیین کنید.

اقتصادی

Pinterest همچنین به کاربران پین ارتقا یافته قابلیت های هدفمند قوی را ارائه می دهد ، از جمله توسط کلید واژه ها و علاقه ها همچنین می توانید داده های خود را برای استفاده بعدی صادر کنید.

همچنین می توان کاربران Pinterest را توسط مخاطبان هدف قرار داد. شما می توانید لیست ایمیل خود را بارگذاری کنید ، و Pinterest مخاطب مشابهی را پیدا می کند ، یا می توانید برای هدف قرار دادن کاربرانی که قبلاً با پین های خود درگیر شده اند یا از وب سایت خود بازدید کرده اند ، از پیکسل تبدیل استفاده کنید. کمپین های تبلیغاتی پین حداقل ۵ دلار هزینه دارند ، با کلیک های متوسط ​​حداقل ۱ تا ۳ دلار برای هر کلیک هزینه می کند. پین های تبلیغاتی با سرعت حدود ۱ از ۲۰ پین در صفحه اصلی کاربر نشان داده می شوند.

دلار

پینهای تبلیغاتی با بقیه پینها در یک جستجو ترکیب می شوند ، از طریق پیشنهادهای بالا برای کلمات کلیدی در بالای صفحه نشان داده می شوند. پین های قابل خرید هم اکنون قابلیت ارتقاء نیز دارند.

نکات مربوط به کمپین

قبل از پرداخت هزینه برای ارتقاء هر پین ، آن را به صورت ارگانیک آزمایش کنید. سپس می توانید پین هایی را که از قبل می دانید کار می کنید ، ارتقا دهید. همچنین می توانید آدرس اینترنتی www.pinterest.com/topics/ و سپس یک کلمه کلیدی را که می خواهید تحقیق کنید تایپ کنید. با این کار می توانید ببینید که چند نفر از یک موضوع یا موضوع خاص پیروی می کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که مخاطب به اندازه کافی مکان شما را نشان می دهد اما دیدن آن دارای ترافیک کافی برای ضمانت کردن یک کمپین است. با استفاده از تجزیه و تحلیل Pinterest می توانید بفهمید که چند نفر روی پین شما کلیک می کنند ، کارهایی نزدیک انجام می دهند و چه تعداد بازپرداخت یا ذخیره پین ​​شما ایجاد می شود. همچنین می توانید به عنوان مثال کاربران خود را در آن قرار دهید و جنسیت آنها را ببینید.

نکته شماره ۴: با استفاده از پین های ویدئویی و غنی ، پین های خود را ارتقا دهید

پینترست به تازگی پین های ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرده است که هدف کاربران آن قرار گرفته است. این پین ها دارای یک GIF متحرک هستند و در هنگام کلیک بر روی کاربر ، امکان فیلم کامل را می دهد. نکته: بدون هزینه اضافی می توانید تا شش پین اضافی زیر ویدیوی تبلیغی خود اضافه کنید. این پین ها به صورت چرخ فلک در زیر فیلم نمایش داده می شوند و می توان از آنها برای تبلیغ محتوای ویدیو یا به اشتراک گذاری اطلاعات اضافی استفاده کرد.

اگرچه پین ​​های ویدئویی کاربران را به سایت های خارجی مانند یوتیوب ارسال می کنند تا در واقع ویدیو را مشاهده کنند ، اما Pinterest در حال حاضر مشغول پخش ویدیوی بومی خود است که باید به زودی منتشر شود. این به کاربران و مشاغل امکان می دهد فیلم ها را مستقیماً در Pinterest بارگذاری کنند.

مانند کارتهای توییتر و نمودارهای باز فیس بوک ، Rich Pins یک ویژگی رایگان است که به کاربران امکان می دهد بیش از یک تصویر را پین کنند. علاوه بر این ، می توانید اطلاعات مربوط به پست بلاگ ، محصول یا مکان خود را مستقیماً در پین اضافه کنید. پنج نوع پین غنی وجود دارد. پین های مقاله که شامل نویسنده و لینک و تیتر ، پین های محصول که در دسترس بودن و جزئیات قیمت گذاری است ، پین های فیلم که مشخصات خدمه و جزئیات بازیگران و رتبه بندی ها را دارند ، پین های دستور العمل که شامل مواد تشکیل دهنده و سایر اطلاعات مرتبط و پین های مکان هستند که شامل نقشه ها و آدرس هستند.

قیمت

مطابق با وبلاگ Kissmetrics ، مارک هایی که از پین های غنی استفاده می کنند ، ۸۲ درصد افزایش نسبت repin به pin را نشان داده اند. پین های غنی به شما امکان می دهند با وارد کردن و اعتبارسنجی آنها ، ترافیک مستقیم را به وب سایت خود هدایت کنید. این پین ها حتی می توانند به شما در رشد فروش فروش کمک کنند – که همیشه یک چیز خوب در دنیای بازاریابی است.

نکته # ۵- پین در زمان صحیح

اگرچه پست های پینترست هرگز از بین نمی روند ، هنوز زمان ایده آل برای ارسال وجود دارد. طبق گفته HubSpot ، بهترین زمان برای ارسال در این شبکه اجتماعی ساعت ۵ عصر جمعه ها ، ساعت ۸ تا ۱۱ روزهای شنبه یا ۲-۴ صبح روزهای هفته است. اگر در طول روز در حال پین کردن هستید ، طبق برنامه Social Fresh یا بین ۸ تا ۱ صبح این کار را انجام دهید. این زمانهایی است که بیشترین تعداد کاربر در Pinterest هستند و در مورد پینهای شما مشاهده و واکنش نشان می دهند.

موضوعات خاص نیز در طی ماههای خاص عملکرد بهتری خواهند داشت. به عنوان مثال ، پین های تعطیلات در طول تعطیلات بهترین عملکرد را دارند ، در حالی که یک پین ژاکت در پاییز بهترین عملکرد را دارد. از بهترین قضاوت خود برای تعیین اینکه آیا زمان بندی مربوط به محتوای شما است استفاده کنید.

نتیجه گیری

پین کردن یک تصویر خارق العاده تنها چیزی نیست که به شما در تبلیغ محصولات یا خدمات خود کمک می کند. پین های شما برای جلب توجه مخاطب باید مورد علاقه و مرتبط باشند.

Pinterest ابزاری مقرون به صرفه است که به مارک های در هر اندازه امکان می دهد از مزایای یک جامعه درگیر خلاقانه استفاده کنند. با دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، درباره Pinterest و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیشتر بیاموزید.