ارزش و مزایای یادگیری آنلاین به مربیان

در دنیایی که تغییر در آن ثابت است ، نیاز مداوم به یادگیری مهارت های جدید ، کسب دانش و کسب مدارک لازم در بازار فناوری امروزی مرتبط است. در یک اقتصاد دیجیتال پر رونق ، تقاضا برای متخصصان ماهر و دارای مهارت های فنی و تحلیلی تحریک اشتغالزایی و ایجاد رقابت در بین کارفرمایان به دنبال تأمین استعداد ارزشمند است.

اقتصاد

در ایالات متحده ، بازار توسعه حرفه ای به حدی در حال رشد است که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ $ ۸ billion 5 میلیارد دلار تولید کند. این تقاضا به دلیل حرفه ای هایی است که نیاز به مایل و مایل به پیشی گرفتن دارند و نسل جدیدی از دانشجویان ایجاد کرده است. مسلح با دانش و انتخاب ، آنها می دانند که چه چیزی و چگونه می خواهند یاد بگیرند. با چنین تقاضای مستقیم برای یادگیری ، به منظور حفظ رقابت ، دانشکده ها ، دانشگاه ها و ارائه دهندگان آموزش باید دوره ها و برنامه های درسی ارائه دهند که نه تنها قابل انعطاف هستند بلکه در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی هستند.

دلار

در چنین دنیای رقابتی و گرسنه ، یادگیری آنلاین ابزارهایی را برای شما فراهم می کند – از فارغ التحصیلان اخیر گرفته تا متخصصان سطح متوسط ​​- برای افزودن ارزش به مجموعه مهارت های فعلی خود و گسترش افق های خود بدون محدودیت زمان یا مکان.

یادگیری تحت فشار قرار می گیرد

در سال های اخیر ، با افزایش هزینه ها ، کالج ها و دانشگاه ها تحت فشار بیشتری قرار گرفته اند. این افزایش به دلیل سرمایه گذاری در فناوری گران ، حقوق معلمان و هزینه های اداری است. در حالی که دولت ها تأیید کرده اند که آنها دیگر نمی توانند به همان اندازه سخاوتمندانه تلاش های آموزشی خود را یارانه دهند.

برخی دانشمندان پیش بینی ورشکستگی گسترده در طی دو دهه ، کالج ها در ایالات متحده به ویژه سخت گیر بوده اند. برای تأمین اعتبار این کمبود ، دانشگاه ها افزایش هزینه های خود را بر روی دانشجویان افزایش می دهند که بیش از ۲۵ درصد هزینه ها را افزایش می دهند و بدهی دانشجویی را در ایالات متحده به ۱٫۲ تریلیون دلار اضافه می کنند.

دانشجو

در کنار فشار مالی ، الگوی کسب و کار برای بسیاری از مؤسسات آموزشی از پیشرفت فناوری در معرض تهدید است. یادگیری دیگر محدود به کلاس نمی باشد زیرا افراد می توانند از طریق لپ تاپ یا تلفن هوشمند از طریق لپ تاپ یا مجدداً از طریق اینترنت مجدداً آموزش دهند. این فشارها منجر به یک تغییر بزرگ سوم می شود. واقعیت این است که در حالی که دانشکده ها و دانشگاه ها زمانی محدود به تدریس نخبگان بودند ، آنها در حال حاضر مسئولیت آموزش و آموزش مجدد مردم در طول حرفه خود ، نه فقط در آغاز ، هستند.

برای دانشگاه ها و دانشکده هایی که به دنبال کاهش هزینه های ROI هستند ، یادگیری آنلاین این قدرت را دارد که به طور قابل توجهی هزینه های کل را کاهش دهد (نیروی انسانی و منابع مستقر در کلاس) و همچنین می تواند به مقیاس پذیری کمک کند. از این گذشته ، فقط دانش آموزان و معلمان زیادی وجود دارند که می توانند در یک کلاس جای بگیرند ، اما در حوزه مجازی ، فضا و منابع تقریباً بی پایان است.

دانش آموز

با حرکت کارفرمایان از استخدام مبتنی بر درجه به استخدام مبتنی بر شایستگی ، بسیاری از افراد تشخیص می دهند که درجات اولویت یا حتی برای برخی از مشاغل لازم نیست. طی چند سال آینده ، مدارک تحصیلی در بسیاری از توضیحات شغلی احتمالاً به MIA تبدیل می شوند و این باعث می شود تعداد بیشتری از دانش آموزان به دنبال بسته های آموزش دوره بعد از دوره متوسطه باشند که کوتاه تر ، ارزان تر و با وضوح بیشتری با شغل ها یا حتی کارفرمایان خاص در ارتباط هستند. ” رایان کریگ ، مدیر شریک در دانشگاههای سرمایه گذاری

افزایش ادامه تحصیل

برای معلمان این بدان معنی است که در نتیجه جهانی شدن ، تقاضا برای آموزش مجدد و ادامه تحصیل در حد زیادی قرار دارد ، همچنین اتوماسیون تعداد شغل هایی را که در رده میانی آموزش قرار دارد ، کوچک می کند. از نظر جذابیت ، یادگیری آنلاین برای طیف گسترده تری از مشترکین که به دنبال توسعه حرفه ای هستند جذاب است. علاوه بر این ، با استفاده از تلفن های هوشمند در حال افزایش است ، تلفن همراه به عنوان روشی محبوب برای یادگیری در حال پیشرفت است. این اثبات در حالی است که فقط چهار سال پیش بازار جهانی محصولات و خدمات یادگیری موبایل به ۵٫۳ میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۷ بیش از دو برابر و بیش از ۱۲ میلیارد دلار باشد.

در حالی که دانشگاه ها و کارفرمایان ممکن است یک بار آموزش آنلاین را به عنوان افزودنی در دوره های سنتی دیده باشند ، این مسئله به وضوح دیگر اتفاق نمی افتد. با ۳٫۳ میلیون جستجو در وب برای یادگیری آنلاین و ۶۹٪ از کسانی که جستجو می کنند تا به درجه تحصیل کنند ، تقاضا برای آموزش حرفه ای آشکار است. ارائه آموزش آنلاین با کیفیت بالا نه تنها به دانش آموزان منتهی می شود بلکه می تواند یک روش ارزشمند یادگیری و یک زندگی اقتصادی را برای ادامه برنامه های توسعه مؤسسات آموزشی اثبات کند.

یادگیری شرکت بصورت آنلاین می رود

برای سازمانهای جهانی ، تحول دیجیتالی در دستور کار مدیران ارشد قرار دارد که به دنبال رقابت در اقتصاد دیجیتال هستندی با توجه به سرعت دیجیتالی ، فن آوری ها و کانال ها با سرعت نگران کننده تغییر می کنند و برای ادامه کار کارکنان باید به طور مداوم یاد بگیرند که در آینده بمانند. برای بسیاری از سازمانها ، یادگیری آنلاین روشی انعطاف پذیر و ساده برای به کارگیری پرسنل به روش مقیاس پذیر فراهم می کند.

آینده یادگیری آنلاین

در حالی که هنوز هم یادگیری در کلاس در دنیای مدرن امروزی بسیار ارزشمند است ، بسیاری از مردم دیگر نیازی ندارند یا می خواهند به یک مکان یا زمان خاص برای یادگیری مهارتهای جدید گره خورده باشند. در حقیقت ، طبق اعلام مرکز ملی آمار آموزش ، در ایالات متحده ، اکنون حدود ۲۵٪ از کل دانشجویان و دانشگاه ها در دوره های آموزش از راه دور ثبت نام کرده اند.

در مراحل اولیه خود ، اکثریت قریب به اتفاق افسران ارشد دانشگاهی در کالج ها و دانشگاه ها نسبت به یادگیری آنلاین بسیار تردید داشتند. امروزه ، بسیاری از نتایج آموزش آنلاین به همان اندازه کسانی که در محیط های چهره به چهره تحصیل می کنند ، ارزیابی می کنند. علاوه بر این ، در حالی که بیش از ۷۰٪ بر این باورند که یادگیری آنلاین برای استراتژی بلند مدت مؤسسه آنها ضروری است. این یک تست واقعی برای قدرت یادگیری آنلاین است.

در نتیجه ، تعداد فزاینده ای از موسسات علاوه بر برنامه های درسی سنتی خود ، راه حل های یادگیری آنلاین انعطاف پذیر ارائه می دهند ، در حالی که انتظار می رود مدارس و دانشگاه های کوچک تر تقریباً در آینده نه چندان دور دوره های کاملاً آنلاین را ارائه دهند. علاوه بر رشد پیش بینی شده محصولات آموزشی موبایل و بخش یادگیری و توسعه شرکتی ، آینده برای یادگیری آنلاین خیره کننده به نظر می رسد.

علاقه مند به یک دوره بازاریابی دیجیتال ، دوره های ما در سطح جهانی است. هم اکنون ثبت نام کنید!

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا